Pagina's

vrijdag 27 april 2012

Ik waai bijna weg....

Een tijdje geleden schreef ik over weight watchers. In de afgelopen twee en een halve maand is er aardig wat veranderd op weight gebied. De afgelopen drie weken ben ik helaas niet naar meetings geweest en ben ik ook niet gewogen. Een keer had een interview met Schneider de volgende dag, de andere keer was ik pas laat klaar met werken en een keer had ik ook helemaal geen zin. De laatste keer dat ik ging zat ik tegen mijn 10% doel aan. Ik moet daar toen nog iets van een kilo voor afvallen. Ik had het gevoel dat ik wat aangekomen was. Ik ben iets minder gezond gaan eten maar beweeg op het werk nog steeds redelijk veel. Ik loop van gebouw naar gebouw de hele dag door en ik werk sinds kort ook op zaterdag. Afgelopen dinsdag was het dan zover, ik moest en zou gaan. Rond vijf uur van het werk weg gegaan, even snel gedouched en daarna gelijk in de auto gesprongen. Bij weight watchers aangekomen was ik toch benieuwd of ik het gehaald had. En jawel, ik was iets meer als twee kilo kwijt en had mijn doel dus gehaald. Ik kreeg wat chines frustels van crazy Becky en een sterretje in mijn weegboekje, lol. Ik ben er wel blij mee. Ik ben namelijk in de periode die ik hier nu woon behoorlijk aangekomen. Ik was nooit mager maar het was in januari toch wel te vernemen dat de hamburgers erg lekker zijn hier. Ik wil graag nog zo'n 11 Lbs afvallen en dan ga ik mijn eind doel zetten. Ik verwacht dat de 11lbs zo'n vier weken duurt. Ik ga namelijk op vakantie niet op alles letten. Ik ga uiteraard niet de McDonalds rijk eten maar ik wil wel een beetje genieten mbt eten. Ik moet eerlijk zeggen dat de afgelopen tien weken reuze zijn mee gevallen. Ik ben nou niet om gekomen van de honger. In het begin moet je er erg aan wennen, maar dat is naar een weekje wel gebeurt. Daarna is het een kwestie van mentaliteit. Je weet als je een biertje wilt drinken dat je ergens iets moet inleveren. Het grappige is dat ik nooit mijn maximale punten door de week gebruik. In het weekeind met de biertjes dan wel, dan gebruik ik ook al mijn flexpoints (49 xtra punten voor het weekeind). Maar ik voel met een stuk beter en daar gaat het uiteindelijk allemaal om!!!! 

17 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie prestatie. Ik ben ook aardig afgevallen de afgelopen weken. Met name omdat ik geen ijs en chips meer eet iedere avond. Dat deed ik voorheen wel. Verder drink ik vrijwel nooit meer. En ik ben flink in de tuin bezig geweest: daarmee verbrand ik ook aardig wat buikvet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gelukkig nooit echt een ijs en chips eter geweest. Ik lust wel een biertje. Ik ben redelijk gewend geraakt aan bud select. Naast het minder slecht voor je is is het ook nog eens een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Ik drink veel mineraalwater: net als Heroïx uit de boeken van Asterix.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik moet vandaag en morgen wel. Dinsdag om 6 uur weer wegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nieuws te melden? Weer 10KG er van af?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 10 kilo in een week lijkt me niet gezond. Ik moest afgelopen dinsdag tevreden zijn met 2,4 lbs. Wat niet verkeerd is. Ik heb inmiddels mijn doel iets aangepast. Ik ben nog steeds erg tevreden hoe het hele proces verloopt. Gaat er toch nog iets goed hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zo. Stuur me even een e-mail op dit adres. Dan kan ik je mijn naam sturen voor LinkedIn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed punt! Stuur anders maar even een bericht naar s927280 bij Universiteit van Tilburg punt Nederland. Dat lukt vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik krijg mijn email retour met het bericht; Delivery to the following recipient failed permanently:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Universiteit van Tilburg = uvt.nl Mijn excuses voor het ongemak. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jazeker. Je kunt ook andys1717 bij gmail punt je weet wel proberen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je een paar uur geleden toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het gezien. Dank voor je bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tip: op www.coupons.com kun je kortingsbonnen afdrukken voor Weight Watchers.

    BeantwoordenVerwijderen