Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Verhuizen en Phoenix.....

Ja het is al wel weer even geleden dat ik voor het laatst een blog heb geplaatst, ik weet het. Ik heb er steeds minder tijd voor, maar ik weet ook tijd is een kwestie van prioriteit. En die ligt deze dagen bij mijn werk en bij katie en PB, het gezin. Daarnaast vind ik het altijd leuk om op zaterdagen een beetje rond te rijden, was te doen en in mijn favorieten kroeg/restaurant een voetbal of UK wedstrijd te kijken. Dat staat vandaag ook weer op het programma. Om tien uur speelt Barca tegen Real, dat is over precies 24 min. De aftrap ga ik waarschijnlijk missen, maar dat heb ik over voor een update op mijn blog. Om vier speelt UK tegen Arkansas en dat moet natuurlijk ook gezien worden. Tussen de wedstrijden in moet ik met Katie mee informatie aanvragen voor townhouses, apartments en houses. Helaas is dat allemaal weer begonnen. Ik hou niet van verhuizen, geen idee waarom. Ik wil wel graag uit het huis waarin we nu wonen weg omdat ik compleet onafhankelijk van mijn schoonfamilie wil zijn. En dan helpt het niet dat je in hun huis woont. Je begint natuurlijk met huren of kopen. Nou kopen wordt lastig want ik heb wel inkomen maar mijn credit history is slecht twee jaar oud. Daarnaast heb ik net een nieuwe baan, en ondanks dat ik het super naar mijn zin heb en het een soort droombaan is weet je natuurlijk niet of men het ook in jou ziet zitten. Al ben ik daar wel zeker van. Ik heb namelijk tijdens onze Phoenix trip uitgebreid met hem gesproken. Maar daarover later meer. Het zal dus waarschijnlijk huren gaan worden. Dan kijk je naar je budget en de toekomst. Ik wil graag nog redelijk wat kunnen sparen omdat ik uiteindelijk misschien volgt jaar wel een huis wil kopen. Dus de huur moet niet te hoog zijn. Daarnaast is het wel zo dat Katie in mei klaar is en dan waarschijnlijk gaat werken. Maar goed dat verwachten we, maar dat is niet zeker. Dus kijken we alleen naar mijn salaris. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt iets gezien heb wat mij aanstaat.Ik vind het allemaal redelijk duur voor wat je krijgt. Ik heb ook op craiglist gekeken en daar vond ik toch wat betere deals vanochtend zo dus even emailen. Al met al vind zitten we in een positie die mij niet echt  bevalt. Een inkomen, geen credit history, toch leuk willen wonen. Het lijkt wel onmogelijk en mijn humeur wordt daar niet beter van. Maar goed we gaan vanmiddag maar weer eens kijken. 

Vorige week dinsdag vertrok ik richting Phoenix voor een ATM show. De eerste vlucht van Lexington naar Atlanta verliep goed. Leuk was dat ik met een lokale held, Turtlemen, in het vliegtuig zat. De vlucht van Atlanta naar Phoenix verliep minder goed. Op de startbaan kwam men erachter dat er een hydraulisch probleem. We moesten terug naar de gate om te kijken of het gemaakt kon worden. Het duurde zo'n drie uur voor het gerepareerd was. Maar dan krijg je wel $50 fly credit. Leuk voor de baas dus. Eenmaal in Phoenix aangekomen duurde het slecht vijf minuten voor mijn manager ook geland was. Die had een bespreken in Texas de dag ervoor. Samen de taxi ingesprongen want die avond zou de show openen. Onze collega Rachel had gelukkig de stand opgezet en nadat we ingecheckt had en ons omgekleed hadden stond we netjes op onze stand klaar om mensen van informatie te voorzien. De show is interessanter voor onze distributeurs. De meeste potentiĆ«le klanten zijn namelijk niet groot genoeg om ze direct te laten kopen. Maar goed in drie dagen een hoop mensen leren kennen, die ik in de toekomst waarschijnlijk wel nodig heb. De terugvlucht verliep goed, ik had slecht een uurtje vertraging op Detriot. Katie was wel weer erg blij mee te zien. Maar ze moet er toch maar gewend aanraken. Maandag ga ik naar Chicago om een klant te bezoeken. Ik ga die dag op en neer, dus 6 uur s morgen weg, 12 uur s avonds weer terug. De week van 17 maar ben ik de hele week in Winston Salem NC voor een training bij een zusterbedrijf. Daar kan ik gelukkig naar toe rijden. Dat bespaart ook reiskosten, hot issue deze dagen bij Kaba. Al met al heb ik het echt super naar mijn zin. We hebben een heel leuk team, de producten zijn leuk, leuke markt. Ja ik had twee jaar geleden niet verwacht dat ik toch redelijk snel zo'n leuke baan zou vinden. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen. Dat is toch moeilijk geworden nu ik mijn stukjes op een windows computer schrijf. Ik wens iedereen een goed weekeind en ik zal tijdens een van mijn layovers proberen wat meer in detail te treden over het reilen en zeilen hier.  Goed weekeind

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen! Succes met het zoeken naar een leuke woning. Met iets minder genoegen nemen als het voor de korte termijn is lijkt me geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen