Pagina's

zaterdag 9 november 2013

Nou daar zijn we weer.....

Schreef ik eerst om de maand, nu is het welliefst vijf maanden geleden dat ik iets voor het laatst geschreven heb. Ik zie ook dat andere blogs allemaal een beetje verwateren. En ja hoe komt dat, heel eenvoudig; tijd en natuurlijk prioriteit. Maar goed er is nieuws te melden.
 
Het slechte nieuws is dat mijn opa helaas op 86 jarige leeftijd ons verlaten heeft. Ik kreeg niet heel lang geleden een berichtje van mijn moeder dat hij niet meer zo goed at. Voor ik het wist kreeg ik een nieuw bericht van mijn moeder en daar stond in dat hij opgenomen was in het ziekenhuis en dat het er niet goed uitzag. Ik was die week in Dallas Texas voor mijn werk. Toen wisten we helaas al dat men niets meer kon doen en lag opa thuis op bed. Ik ben vanuit Dallas naar Nederland gevlogen waar ik op zaterdag ochtend om half negen aankwam. Rond half tien kwam ik bij opa aan en iets na twaalf uur heeft hij zijn laatste adem uitgeblazen. Ik was erg blij dat ik er nog even bij kon zijn en dat hij verder in vrede is gestorven. Op maandag ben ik weer terug naar Amerika gevlogen. Katie en ik hadden namelijk wel een reis naar Nederland geplant de week erop.
 
Dus de week erop zijn zowel Katie als ik naar Nederland afgereisd naar Nederland. De reden van het bezoek was dat Katie zwanger is. Ze is in februari uitgerekend en we denken niet dat we in het eerste jaar naar Nederland vliegen. Dat zou betekenen dat we dan bijna twee jaar niet in Nederland geweest zouden zijn. Dat is toch een beetje te lang vind ik, twee jaar zonder bitterballen en slap lullen met je vrienden. Vandaar dat we besloten nog even voor een weekje te gaan. We hebben daar mijn verjaardag gevierd en een baby shower gevierd iets was ze in Nederland trouwens niet kennen.Maar het was heel erg leuk en gezellig. Na een weekje zijn we weer terug gegaan en moesten we allebei weer aan het werk. Ik zou eigelijk naar Denver moeten de maandag erop maar gelukkig hebben ze iemand anders gevonden die op de beurs kon staan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een beetje kapot was naar al het gereis in september en oktober. In vijf weeken ben ik naar Vegas, Dallas en twee keer naar Amsterdam geweest, maar goed het is wel goed voor de miles en de medallion status! Als het goed is haal ik dit jaar al goud wat dan geld voor heel volgend jaar. Nu maakt mij die medallion status niet zo heel veel uit maar je krijgt 50% meer miles als je gold status hebt. Dus kan ik weer sneller voor $65 naar Nederland vliegen. Volgende week ben ik in Chicago en de week erop in Canada. Daar kijk ik wel naar uit want ik ben nog nooit naar Canada geweest.
 
Katie heeft inmiddels ook een baantje gevonden. Ze werkt parttime bij de bank als teller. Daar heeft ze erg naar haar zin en ze kan het mooi combineren met de zwangerschap. Het leuke is dat zij daar te maken heeft met de sloten die worden gemaakt door het bedrijf waar ik voor werk.
 
Verder zijn we langzaam naar huizen aan het kijken. In maart loopt ons huurcontract af en we willen weer graag naar een huis verhuizen. De huurprijzen zijn wel redelijk hoog dus kijken we ook naar koophuizen. Die zeker op dit moment hier in Lexington nog verkocht worden voor prijzen onder de marktwaarde. Daarnaast hang ik elk weekeind wel in een baby winkel rond om spullen te kopen of om spullen toe tevoegen aan de verlanglijst. Deze keer helaas geen foto's bij het verslag maar ik zal binnenkort wel even de tijd nemen om wat foto's toe tevoegen!

1 opmerking:

  1. Mooi dat je binnenkort goud bent bij DL! Ik raak misschien mijn zilver kwijt dit jaar. Ik reis te weinig. Ik ga niet naar de EU voor mijn werk zoals gedacht maar naar FL volgende week. Ook leuk. Succes met de huizenzoektocht en aankoop van babyspullen!

    BeantwoordenVerwijderen