Pagina's

zondag 23 juni 2013

From the East to the West coast


Het is inmiddels alweer even geleden maar hier is dan toch weer een update. Eind mei zijn Katie en ik voor een paar dagen naar Myrtle Beach geweest om de batterijen weer even op te laden. Ik hoefde slechts een paar dagen vrij te nemen om dat het in de week van memorial day viel. Omdat Katie haar auto niet helemaal je van het is en de familiebus waar ik in rij te veel brandstof gebruikt besloten we dit jaar maar een auto te huren. Met een Volkswagen passat en de radio via de telefoon op Nos langs de lijn reden we op zondag richting het strand. Vorig jaar hadden we een appartement gehuurd, dit jaar hadden we voor een hotelkamer gekozen. Katie had extra betaald om ervoor te zorgen dat we wel een beetje een uitzicht op de zee hadden. En zoals je kunt zien was het uitzicht redelijk. We hebben eigelijk niet heel veel bijzonders gedaan de paar dagen dat we er waren. We hebben voornamelijk aan het zwembad gehangen en veel gegeten en gedronken. Al met al was het wel lekker om lekker aan het zwembad te liggen met een colatje bourbon. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk iets anders doen met de zomer. Twee keer achter elkaar Myrtle beach was namelijk iets te veel van het goede.
 
 
 
De week na mijn vakantie had ik een aantal dagen sales meetings en de week erop ben ik naar San Diego gegaan voor mijn werk. We stonden daar op een show. Ik zou echter maar een dag aanwezig zijn op de show. Ik zou de andere dagen klanten bezoeken in de buurt van San Diego/ Los Angeles. Dat is verder allemaal goed gegaan op een ding na. Ik vertrok donderdag rond de middag richting de Mexicaanse grens. Ik zag overal bordjes toll staan en dacht laat ik mijn portemonee alvast maar tevoorschijn halen. Toen bleek echter dat ik deze helemaal niet bij me had. Ik dacht ach je we zien wel hoe het afloopt. Ik had gelukkig wel mijn paspoort bij mij. Toen ik eenmaal bij een betaalhokje aankwam bleek het allemaal niet zo’n probleem. Ik kreeg een foldertje mee hoe ik alsnog kon betalen. Vrijdag ben ik samen met mijn manager op pad geweest. En ben ik dan eindelijk naar een In-Out-Burger geweest. Ja het was lekker maar ik vind Backyard Burger nog net iets beter. Verder moet ik zeggen dat ik San Diego erg leuk vind en mooi vind. Er liepen wel een paar rare mensen op straat. Zo liep er een onspoorde vrouw woensdag ochtend op straat die het nodig vond het jurk omhoog te trekken. Op donderdagochtend werd ik weer eens nageschreeuwd door een zwervers. Iets wat mij een aantal jaren geleden in Chicago  ook al eens overkomen is. Donderdag avond hadden we een feestje van een klant van ons. Die had de Hard Rock afgehuurd en Eddie Money ingehuurd. Nou na de two tickets in paradise en take me home tonight mocht Eddie Money en zijn ladies from the 80’s van mij wel vertrekken. De man zag er niet kern gezond, maar goed verder was het wel gezellig. Ik kwam zaterdag avond pas terug dus ik had een kort weekeind. Afgelopen woensdag ben ik met een collega richting Columbus OH gereden voor een meeting met Wendy’s op donderdag ochtend. Dat verliep verder ook allemaal goed. Vandaag heb ik lekker een beetje in mijn stoel gehangen en emails beantwoordt. Het is nu rond vier uur en ik ben van plan zo via de achterdeur er van door te gaan. Ik heb het wel gezien voor deze week. Volgende week ga ik naar Washington DC toe voor een paar dagen en die week erop ben ik in Texas.

 
 
 
 



 
 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Deze week ben ik toevallig (voorlopig voor de laatste keer vanwege kindje #2 binnenkort) op vakantie in Las Vegas met mijn vrouw, zoontje en ouders. I&OB hebben ze hier ook. Smaakt erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe is het in Vegas. Ik zag op het weer bericht dat het goed warm wordt aan die kant van het land dit weekeind. In Death Valley worden temperaturen van 130 F verwacht. Ik ben deze week in Washington. Gisteren hadden we wat tijd om rond te lopen. Ik ben al eerder hier geweest dus nieuw was het niet maar het was wel leuk en ontspannen. Hoe meer ik in de grote steden kom hoe minder leuk ik Lexington ga vinden. Maar goed het leven in deze grote steden is stukken duurder als in Lexington, en ik blijf toch een Nederlander! Veel plezier deze week en geniet van I&OB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een leuke vakantie in Las Vegas. Mooi dat DC leuk was. De grote steden (en de randgemeenten daar om heen) zijn inderdaad erg duur. Ik wil graag naar een warm klimaat op termijn.

    BeantwoordenVerwijderen